Seglinge PRE

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Marianne - 9 augusti 2011 19:58

Äntligen kom det regn. Det har varit ökentorka här läänge.. Växterna vaknade till liv, ja vi människor också och hästarna förstås.

Ettårshingstarna som bara har orkat äta och sova blev pigga och busiga. Min Joyero, som har varit en stillsam och försiktig herre, fick ett riktigt energiutbrott och ville brottas med alla. Jag hade som tur var kameran med mig.

Först halvblodet Will Rock You.

Ska vi ta en match?

 

Ok då.

 

Ger du dig?

 

Aldrig.

 

Så en match med halvblodet Tenderize.

 

Och så nästa halvbod Danzant.

   

När han hade tröttnat på brottningsmatcherna kom han fram till mig för en kelstund och ville nog ha lite beröm för att han var så stor och stark och modig.

Min lilla kille håller visst på att växa upp och bli stor   .

Ovido - Quiz & Flashcards