Seglinge PRE

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Marianne - 28 juli 2011 08:58

Ibland är det skönt att ge efter för den spontana känslan. Jag har helt oplanerat köpt ett litet ettårigt sto i Spanien. Jag såg några bilder som inte var så bra men som väckte min nyfikenhet. Några timmar senare hade jag köpt henne   .

Nu skall jag bara försöka få hem henne så fort som möjligt.


Här är en fölbild från förra året med mamman. Vem kan motstå den här?

Hon är borkfärgad men möjligen skimmel också. Hon skall förstås testas senare.


 

I dag skall  vi hämta hem Belleza och Lucero från seminstationen. Jag har inte sett dom på en månad, och har längtat förfärligt efter dom. Belleza gick med ett stort ägg länge, så det drog ut på tiden.  Lucero var 3 v när dom åkte så jag kommer väl knappt att känna igen honom. Bilder på honom kommer snart. 

Ovido - Quiz & Flashcards