Seglinge PRE

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Marianne - 15 mars 2011 20:02

Ja nu har jag kommit i gång att ta bilder på hästarna.


Först saltade jag i alla fall ridhuset, för sista gången den här säsongen hoppas jag. Kläderna får tvättas efteråt för allt blir klibbigt. Men nu skall det inte damma på ett tag i alla fall.

Sedan tog vi in Malpica och Carrera för uppsnyggande och fotografering. Jag passar på nu när vi har extra hjälp av en prao i stallet.

Nu blev det mest huvudbilder den här gången. Ja några andra också, men inga som blev jättebra. När snön har gett sig skall jag ta lite roligare bilder i en hage.

Här kommer i alla fall några porträtt.

Först söta Carrera. Hon ser lite ut som ett rådjur.

  


  


Så Malpica. Jag provade att ställa henne i stalldörren (som jag har sett andra göra) och det blir ju effektfullt.


  



     


Skapa flashcards