Seglinge PRE

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Marianne - 23 februari 2011 18:23

Kylan håller alltså i sig. -26 grader i morse. Hästarna fick gå ut några i taget. Resten fick stå kvar och hålla värmen i stallet. Kanske blir det lika kallt i natt.

På lördag är det årsmöte i PRE-föreningen, i Göteborg. Det verkar inte vara många härifrån som skall åka dit (har inte hört någon ännu), men jag tänker göra det i alla fall. Det känns viktigt som uppfödare, att höra vad som händer.

Det vore ju bra med regionala avdelningar också. Jag tror att det är lättare att få folk intresserade av aktiviteter då.

Jag fortsätter att experimentera med min kamera. I dag fick vår hund Svea vara med. Hon är en Dansk-svensk gårdshund. Hon kan en del konster men det är svårt att både hålla i kameran och styra henne.  Det är nämligen så att alla mina hästar kan räcka vacker tass. och hunden kan gå spansk skritt.

Jag inser att pläden bakom var lite för mönstrad.


  



     


Ovido - Quiz & Flashcards