Seglinge PRE

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Marianne - 1 februari 2011 21:43

I går satt jag för första gången på Carrera. Tredje gången hon har någon på ryggen. Det var en härlig känsla. Nu vill jag mera   . Men vi skall ta det ganska lugnt, så att hon får känna sig säker.




Sedan red jag Iliada och det är så roligt. Hon är pigg och glad och snabb.

Tyvärr blev bilderna alltför oskarpa (ny kamera hmmm).


Bommarna var lite otäcka till att börja med.


I dag har jag ridit Sevillano som inte hade lust alls idag. Det var en annan häst samtidigt i ridhuset. Den gick han och spände sig för och ville inte lyssna på mig.

Nåja det blir fler dagar. Så var det Harapientas tur med long reins. Hon var jätteduktig, och när vi fick sällskap av Åsa och hennes arabhingst Magnat, gick det bara ännu bättre. Jag jobbar ju på att få henne lugn och avspänd, och det var hon verkligen idag.           

Skapa flashcards