Seglinge PRE

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Marianne - 24 januari 2011 20:06

Ja nu så jobbar vi på av bara farten. I dag hade jag först besök av två som ville titta på Sevillano i första hand. Kanske får han ett sto att betäcka senare i vår.

I dag var han glad och visade gärna upp sig i ridhuset. Så tittade vi på dom andra hästarna och lilla Joyero som brukar vara så blyg, kom fram och hälsade och slickade den ena besökaren på handen. Invicta däremot, går bara rakt fram och hälsar utan krusiduller när någon kommer. Så blev det lunch och hästprat i ett par timmar. Trevligt.

Sedan på eftermiddagen fick Harapienta först och sedan Iliada komma ner till ridhuset och jobba lite från marken. För Iliada var det första gången på mer än 1,5 år tror jag. Hon uppskattade det. Hon rullade sig och bockade runt som en tokig innan jag fick kontakt med henne igen. Tyvärr har jag ännu ingen kamera som kan fånga mina tokiga hästar i ridhuset, men så fort jag hinner skall jag köpa en.

Här kommer i alla fall några stillastående bilder på mina sötnosar.


Harapienta

        


Iliada

        

Ovido - Quiz & Flashcards