Seglinge PRE

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Marianne - 25 juli 2010 22:43

Ja det har varit en lugn helg. Jag har själv tagit hand om alla hästarna, och det har varit riktigt mysigt. Det är bara tre stycken uppstallade nu, men i går kväll när det stora regnet kom plockade jag in Iliada och Belleza med två frusna fölungar. Det kom 35 mm under natten.

I dag har det varit många härliga lerbad, och det är dom väl unnat efter den här värmeperioden.


I dag har det kommit två förfrågningar om stallplatser, varav en var här och tittade. Det kommer flera nya hyresgäster till hösten. Vi har haft så fullt dom senaste två åren så jag har fått säga nej till ganska många. Nu har en travtränare flyttat så vi har lite lediga boxar. Det är alltid spännande med nya hästar och hästägare.


Här kommer några bilder från beteshagarna, när jag gick runt och kollade hästarna i dag.

Först  hingstgrabbarna  Campitor, 3 år, fredriksborgare och Larsson 2 år PRE-halvblod.


så en del av min stoflock Harina, Carrera, Malpica och Harapienta



Filippa bland ungstona. Hon är två år och connemara-PRE


Åsas PRE-ston Baturra, med föl Avatar, och Divina

           

Skapa flashcards