Seglinge PRE

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Marianne - 17 juni 2010 22:30

Ja han får ta det lite lugn nu. Inga ston att betäcka just nu. Vi skall väl komma i gång med ridningen lite igen. Vi tränade long reins i går. Då var han arbetssugen. Han bjöd på allt vi har tränat tidigare och lite till. Vi har haft lite svårt med slutorna. Nu gjorde han en jättefin vänstersluta, och sedan en snygg skrittpiruett som fortsättning på slutan. Den samlade traven blev en piaff. Med den energi och vilja han hade var jag nästan orolig för att det skulle bli något slags skolsprång av det hela, men han höll sig på backen.

Här är han i hagen och tar det lugnt.


      

Jag har nu satt ut annons på Golosa. Jag tyckte att hon var så fin på den här bilden så det borde locka någon. 50 000 kr + moms vill jag ha för henne om

någon känner sig sugen. Hon är en jättetrevlig mjuk individ som bara vill vara till lags.  Blir uppåt 160 cm tror jag (mamma 158 och pappa 162)


Så en söt bild på Invicta ( hon är dyr)   .


  

    

Ovido - Quiz & Flashcards